onsdag 1. juli 2009

FOR en varme!!! Men her noen bilder av Querida ca 6 uker :)






Er ikke mye som skjer om dagen.. siste innspurt på jobb i denne varmen. Lana er ett slakt om dagen, og ligger å drar seg helt til kvelden kommer sånn som med de fleste.. gjør meg og Kenneth også.. Har hatt besøk av barndomsvenninnen min fra Bergen ett par dager. Det var veldig koselig, og vi fikk shoppet masse!! :D

Orker liksom ikke skrive så mye i denne heten..

Men bildene taler for seg selv. Vi får en vakker liten bepelset skapning om ett par uker!!


8 kommentarer:

  1. Ei vakker jente du får. Det er vel ikke til å holde ut, den ventetiden. Jeg husker det godt.

    Varmen slår ut de fleste nå og det er mer moro å lese bloggene om dagen enn å skrive.

    SvarSlett
  2. Så skjønn liten Ida:o) Morsomme tegninger på henne Kathrine, det blir spennende å se hvordan hun "vokser seg til". Den lille hvite flekken på haka er herlig, det ser ut som om hun har stjålet melk og ikke fikk tid til å tørke seg:o)

    Tenker dere gleder dere til å få henne hjem. Det gjør egentlig jeg også, for da får vi sikkert se masse fine bilder av henne:o)))

    SvarSlett
  3. Jaa hun er vakker hun og :) Mange vakre skapninger vi har alle sammen!! Men ja, er jo noe spesielt med valp da! Blir veldig spennende. Både gleder og gruer meg litt til alt det strevsomme.. men gleder meg aller mest da :) Er liksom litt mer forberedt på det denne gangen.. vi vet lit mer hva vi går til :)

    Om hun skal hete Ida det vet vi ikke enda.. æsj, hehe.. tar litt tid dette med navn. VANSKELIG syns jeg!!!

    SvarSlett
  4. Vi vandrer rundt omkring her inne i bloggverdenen og nu havna vi sannelig her. Querida, nydelig .... Rita? Ida? Lida? Eri?

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder av den lille valpen. Tenker dere gleder dere og ser fram til å få lille Ida hjem til dere. Lana kommer nok til å passe godt på den lille valpen!!
    Ha en fin sommer videre!!

    SvarSlett
  6. Å,hun er virkelig skjønn, kan tenke meg det er vanskelig å vente med å få henne hjem ja! :)

    SvarSlett
  7. Gratulerer så mye men den lille valpen, nyyydelig er hun !!!!!
    Nå er det en fin årstid å få ny valp på, dere vil få en uforglemmelig sommer.
    KOS DERE !!!

    SvarSlett
  8. Jeg syns Ida var veldig koselig jeg. :) eller så er det ikke noe i veien for å kalle henne Querida. ;)

    SvarSlett