fredag 5. juni 2009

Uten mat på 2 døgn og lagt på seg 1 kilo???

Vi stusset på at Lana ikke har spsit på lenge.. bare litt pølse som hun fikk i går når vi klippet klørene... så vi veide henne.. og hun har lagt på seg 1 kilo!!! Hun som har sluppet all underpelsen sin og... hmm.. kan ikke noe for at jeg mistenker mine to foreldre i denne saken.. Lana har lagt stabilt på 15.7 kilo i lange tider.. ja helt siden HD røntkingen i januar. Og vi syns jo at hun er litt kraftig, hvertfall kraftig bygd.. og da trenger hun ikke en kilo til.. så kommer utstillingen i morgen allerede! Hvis ikke hun får kommentar på at hun er feit så skjønner jeg ikke noe ;) hehe, jaja...

Vi var forresten å så på de nydeligste valpene til Lempi pg Caos på onsdag. FOR noen nydelige skapninger!!!!! Skal ikke se bort ifra at en av de kanskje havner i solbergmoen... ;)
Da gjenstår det bare å si lykke lykke til i morgen og på søndag til dere som skal på utstilling :)
Nå skal jeg se om jeg får tak i Alex-Sander.. Jeg skal nemlig stille onkelen til Lana på lørdag, og da bør jeg jo ha hilst på han først ;)

Bestevenner:






3 kommentarer:

  1. Lana er så vakker at hun har blitt feit det tror jeg ikke!! Lykke til i morra!! Synd vi ikke treffes men vi tar det sikkert en annen gang!!

    God helg til dere!!

    SvarSlett
  2. Så nyyyydelig bilde, skikkelig *smeltebilde* ... :))
    Lykke til i helga !!

    SvarSlett
  3. hahaha.. hvem hadde ikke tatt feil av dagene.. jo det var meg.. så da vi gikk tur med alex-sander i sted så fikk jeg heldigvis vite at nkk er i morgen og nlk på søndag.. er det MULIG???? Var helt sikker på at vi skulle møte opp på åssiden skole i ti tiden i morgen jeg..

    Hanne: Da er det nok på tide med en hund nummer to :) Kunne tenke meg en liten pommejente jeg og.. men det vil ikke min kjære ha ;) For feminint ;)Men han vil ha en bulldog og det vil ikke jeg ha ;) selv om valpene er søte.. holder meg til rasen jeg elsker jeg :)
    Gry: Trodde dere skulle stille jeg???

    Charlott: Ja jeg liker også det bilde veldig godt :)

    SvarSlett