onsdag 22. april 2009

OPPTATT!!

Har vært så himla opptatt med jobb HELE uken! Sånn er det å være pedagogisk leder.. alltid noe uforusigbart arbeid som dukker opp og som MÅ prioriteres.. Er det ikke kveldsjobbing foran PCen så er det kurs.. Har nesten ikke vært hjemme, og har kommet hjem så sent at trening med godjenta ikke har blitt noe av..

Hva gjør jeg?? Utstillingen er jo på søndag!! Eneste dagene jeg kan trene med henne er i morgen kveld og på lørdag.. På fredag skal jeg til oslo i forbindelse med jobb, og er ikke hjemme igjen før sent på kvelden.. ÆSJ!! Kommer til å gå skjeis dette her gitt!

4 kommentarer:

  1. Slapp av! Mulig ho tilogmed vil være ekstra samarbeidsvillig etter ett treningsopphold ;o)
    Det kan da ikke gå så gæli! Det er BARE en utstilling.

    SvarSlett
  2. Sikker på at det gar bra. Bare vær deg selv og vis gojenta di at dette er en fin opplevelse og vis at du koser deg sammen med henne..:-)

    SvarSlett
  3. heh.. kremt.. vi har aldri vært på utstilling før.. har derfor trent veldig lite utstilling i det hele tatt. Planen var nemlig ikke å stille henne ut. Var litt i mot det før vi fikk Lana. Jeg mest fordi det er så mange raser som blir frisert, og har forskjellig pudder og ting f.eks potetemel for at de skal se hvite ut.. i pelsen på. Det er unaturlig, hunder skal ikke pyntes så til de grader som noen gjør! Hunder skal få være hunder! og jeg kjenner fortsatt at jeg blir skikkelig provosert!!! Heldigvis er ikke Lana av en sånn type rase (og jeg ville for den slags skyld aldri skaffet meg en).. Lappisene skal jo egentlig ikke bades før en utstilling engang, og jeg vet at utstilling er en stor del av arbeidet med å bevare den flotte rasens særpreg. Det syns jeg er viktig:) hehe.. kom litt utenom tema jeg nå.. ble så gira her jeg sitter;)

    SvarSlett
  4. Jeg mener det samme som deg. Hadde aldri vært på utstilling, før jeg dro til Kongsberg for to år siden. Nalle var ca 9 mnd, jeg kjente ingen, og ante egentlig ikke hvordan det skulle foregå..

    På parkeringsplassen møtte vi tilfeldigvis Nalles halvsøster, og praten var i gang. Ho sa jeg først måtte gå til sekretariatet å få nr,ikke engang det visste jeg... Men alt gikk veldig bra! Lappefolk er veldig trivelige og ujåla folk, og de fleste har den samme innstilling som oss.
    (Men jeg var jammen ganske modig igrunn,når jeg tenker på den første gangen ;o)

    SvarSlett