søndag 16. august 2009

Urk.. nesen renner og brystet har snurpet seg sammen som en rosin føler jeg..

Ikke noe artig å bli syk nå.. har altfor mye ansvar på jobben til det.. i barnehagen har vi tilvenning nå også, og på en småbarnsavdeling kan det gå ganske så kraftig for seg i de tider.. menmen..
Ikke vet jeg om jeg bør holde meg hjemme heller, jeg tviler nemlig på at det er svineinfluensa.. har lite feber og ikke noe verk i kroppen.. bare slapp og frossen/varm om hverandre..
Lana og Nemi løper rundt her og roter som bare det, jeg orker ikke å rydde etter dem, ikke orker jeg å ta dem heller, for de skal ikke leke inne lenger.. men den regelen har vi jammen vært altfor slappe på!!! Hundene har tatt over vår heim!

I dag skal vi til svigerforeldrene mine å spise middag, kjøttkaker!! Det blir deilig! Der er det et stort jorde som vi pleide å la lana løpe på da hun var liten, tenkte vi skulle gjøre det i dag.. så slipper jeg å bevege meg for mye i min fluerte kropp, hehe ;) Vi var der på torsdag, og hundene koste seg veldig! Og Nemi er utroolig flink på inkallingen blitt! Godbiter er utroolig populært :)

Nemi blir bare finere og finere.. nå er hun en liten deigklump syns jeg.. hehe. Kroppen vokser fortere enn det hun klarer å følge med på. Masse pels har hun også. Gøy å følge utviklingen og nyte valpetiden for en gangs skyld :)

4 kommentarer:

  1. Nei, da passer det ikke å bli syk!! Men du må høre på kroppen din...presser du deg for mye, tar det bare lengre tid å bli frisk!!

    God bedring til deg fra oss!!

    SvarSlett
  2. Så kjedelig å bli syk under innkjøring av ungene i barnehagen. Min søster og hennes sønn jobber begge i barnehage og på småbarnsavdelingen. Hører stadig om hvor livat det kan bli der. Må passe deg så du ikke smitter alle der, da:-)

    SvarSlett
  3. Ja det er jo ikke noe artig å være syk.. jeg har for mange jern i ilden, ting jeg vil gjøre, ting jeg må få gjort! I dag har jeg tatt huset med et bryst som står fast (føler jeg) og ja, vært på jobb.. snart må jeg ut på tur med dyrene.. Skulle ha jobbet litt i kveld også, men det får jeg utsette litt :) Kenneth er på jobb.. må man så må man.. Det kollapser vel etter det tenker jeg :)

    Ingen fare med barna.. alle er forkjølet i en eller annen grad.. regner med det er samme basselusken :)

    SvarSlett
  4. Huff ja, ikke så greit å være syk....vi ligger som slaktn her også.....men ut å tur, ja det må man...god bedring

    SvarSlett