onsdag 27. mai 2009

Videosnutt av Lanas morsomme velkomstlyder :D

Hver dag når vi kommer hjem lager jenta vår noen morsomme lyder til oss.. noe hun gjør mye gjennom hele dagen egentlig.. men når vi kommer hjem etter en arbeidsdag tar det ofte litt av:)
Kos dere med snutten :D


I dag har jeg forresten vært hos frisøren i noen timer.. så nå har jeg blitt sommerblond.. litt artig.. har vært i en prosess over et halvt år for å få håret lyst igjen, og nå er jeg endelig der jeg vil være :) Blond, blondest ;) men ikke platina.. heldigvis!
Vi gleder oss veldig til i morgen, jeg er jo reinbarka bergenser bosatt med min kjære her østpå.. og i morgen får vi besøk av min storebror tidlig på dagen.. han har jeg ikke sett på et halvt år nå,så savner han faktisk;) hehe..  også kommer mamma og pappa litt senere på dagen :D Så blir nok ikke så mye oppdateringer fra denne kanten før ut i neste uke.. 

Tusen takk forresten, med mange positive og støttende ord framfor NKK utstillingen i Drammen. Begynner faktisk å glede meg litt nå, pga dere! :) Ikke bare skal jeg stille Lana.. jeg skal også stille Lanas onkel Micki :D Blir spennende! 

Nå skal jeg opp å spise litt god kveldsmat. Ha en fin onsdagskveld alle sammen! :)

9 kommentarer:

  1. Herlige, herlige Lana:o) Det var da noen skikkelig snodige/koselige lyder! Også så ivrig bærende på "dyret" sitt (fikk ikke helt med meg hva det var). Filmsnutter er gøy:o)

    Jeg er så "blond" (ikke ta det ille opp Kathrine, sånn akkurat nå;o) at jeg syntes vi hadde det riktig så koselig i ringen når vi var i Kongsberg. Vi gleder oss til å treffe dere i Drammen.

    SvarSlett
  2. hehe.. det er en bulldog.. du skjønner, Kenneth ville helst ha en bulldog han.. kanskje fordi han da ville slippe å mosjonere så mye;) merkelige skruen.. så derfor kjøpte vi en kosebulldog til Lana i stedet ;) Hun elsker den av hele sitt hjerte, hehe!

    Ja vi hadde det kjempekoselig i ringen vi, kommer til å savne å ha dere i ringen sammen med oss! Fikk tilogmed godbiter av dere, ikke verst det til konkurrent å være;).. så skal du vite at jeg hadde gjort det hvis det var dere som manglet godbiter.. så hvis det skjer i Drammen så skal jeg komme løpende med noen :)

    SvarSlett
  3. Det var jo en kjempeidè:o) Hold mannen fornøyd med en tøyhund og velg din egen rase!! Han slipper jo ihvertfall å mosjonere noe særlig med akkurat den bulldogen;o)

    Godbiter har vi nok av Kathrine, bare la oss få vite det en annen gang også du:o) Vi trår støttende til igjen. Du hørtes så forskrekket ut der du sto ved siden av meg skjønner du, og halvveis hvisket, halvveis sa "jeg har ikke flere godbiter igjen!!". Jeg var forresten sikker på at du hadde gått i ringen mange ganger, så du burde ikke grue deg til NKK utstillingen:o)

    SvarSlett
  4. Det var snåle, men veldig koselige lyder da!!! Og noe ganske annet enn det lurvelevenet Bienna lager...

    Bærer Lana alltid på kosedyret sitt når hun hilser på dere?? Har hørt om andre hunder som henter en tøffel e.l. når de skal hilse...

    Lykke til i Drammen!! Skal dere stille på Lapphundutstillingen også eller kun NKK?

    SvarSlett
  5. hun er så hærlig, kjenner igjen mange av faktene hennes fra bestemor Niehku :) deriblant pratingen... Kos dere med familien!

    SvarSlett
  6. Hanne: Lana bærer alltid på kosedyret når hun hilser på oss ja, helt vanlig det.. la ikke merke til at hun hadde det i munnen før det ble påpekt her, så vanlig er det :)

    Vi skal på begge utstillingene.. men gruer meg bare for NKK.. sikkert fordi det er mest ukjent;)

    Alex-Sander: Ja ikke sant, hun har en nydelig personlighet! Niehku er ikke verst å ligne på syns vi :)

    SvarSlett
  7. Det er som å se Embla også..alltid bærende rundt på noe mens hun sirkulerer på gulvet...halen logrer konstant og hun uler og brummer om hverandre...det er jo såå koseligt å komme hjem til....

    Det var lurt å kjøpe en leke bulldog til "mannen/hunden"....så blir alle fornøyde..
    Men han er vel blitt super forelska i lana vel?

    SvarSlett
  8. Akkurat slik er Nalle også :o) Han må ha ett eller anna i munnen når han skal hilse, leiter febrilsk iblant, men det greier seg med en pinne eller stein i nødstilfelle. Om morgenen kommer han med morgenkåpa mi i kjeften, mens han knurrer og vrir seg...

    Herlige lappiser :o))))) Hvem blir ikke forelska i slike skapninger?

    SvarSlett
  9. Kjempefin video. :)

    SvarSlett